Strona główna
  Poznań Praga autokar

IPHONE SERWIS WROCLAW

Temat: Szukasz informacji? My znajdziemy ją dla Ciebie
to na ile wyceniacie wyszukanie przewoznikow w calej polsce (przewozy z miast
wojewodzkich)ktorzy dysponuja:

autokarami (49-53 miejsc) max. cena 3,20 za km
busami (16-22 miejsc) max. cena 1,60 za km

posiadaja licencje na kraj i zagranice
wiek posiadanego taboru max. 5 lat
gdyby autokar/bus ulegl awari najpozniej w ciagu 2 godzin podstawiaja nowy w
celu kontynuowania podrozy

kierunki do: pragi, gdanska, warszawy, katowic, krakowa, wroclawia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22269,49871955,49871955,Szukasz_informacji_My_znajdziemy_ja_dla_Ciebie.html



Temat: pociag Poznan-Praha
Student Agency: Praha - Warszawa 1440 Kč
(www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=887)
Autokary są super wygodne (klimatyzacja, rozkładane siedzenia, kawowar, itp)

Co do tych pomyłek z KMB - własnie dlatego, że ktoś kiedyś w kasie źle mi to
wytłumaczył i bylem raz do tyłu na 600km (za drugim razem konduktorka byla
baaardzo uprzejma i mila).

TCV Zpatecni Sleva Most CD-PKP, na trasie Brno - Katowice tam i powrot wyszło za
801CZK. Ja tylko tak jeźdżę - w Poznaniu bywam raz na 3 miesiące (wydłużenie tej
trasu do Warszawy to już koszt 1350,-)

Co do PKS - jak na razie z dwutygodniowym wyprzedzeniem zawsze ogłaszali
likwidację połączeń...

D.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12607,58007590,58007590,pociag_Poznan_Praha.html


Temat: jak się dostać z Pragi do Poznania i z powrotem?
witam!
w miare regularnie (ok. raz na mesiac) jezdze do Pragi ze Szczecina (przez
Poznan) i generalnie korzystam z 2 polaczen:
1. relatywne szybkiego - pociag do Wroclawia, autokar z Wroclawia (te opcje
chyba wykluczasz)
2. krajoznawczego - pociag do Katowic, potem Katowice-Cieszyn, spacer przez
granice i pociag ÄŚeskĂ˝ TěąĂ­n - Praha
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12607,69747488,69747488,jak_sie_dostac_z_Pragi_do_Poznania_i_z_powrotem_.html


Temat: koncert Radiohead
hehe chodziło mi o częską Pragę i koncert radiogłowych, który się niedawno skończył, setlista - www.exitmusic.com.ar/news/2009/08/23/poznan-for-earth-praga-republica-checa/
Tak, jak mowiłam jade i wracam autokarem ( zorganizowanym specjalnie na potrzeby koncertu, więc może byc fajnie z innymi melomanami Sama się w podróż wybierasz?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23941,98943043,98943043,koncert_Radiohead.html


Temat: doswiadczenia pasazera, czyli podroz Praga - Wroclaw - Zielona Gora
W czwartek 25 wrzesnia udalem sie w podroz do polski przez Prage,
Wroclaw i dalej do stacji docelowej Zielona Gora.
Podroz nocnym autokarem do Wroclawia nie odbiegala praktycznie od
podrozy spolka PKP jednak ten watek pomine z racji iz nie jest to
tematem grupy.
Do wroclawia dojechalem o godzinie 2:00, gdzie postanowilem sie
przesiasc na pociag osobowy z godziny 5:28 do Zielonej Gory, wiec
niestety zmuszony zostalem na 3 godzinne czekanie. Na wymarly dworzec
wkroczylem od strony dworca PKS, patrze na bilbordach Mc Donalds, KFC
wiec mysle sobie "doswiadczeniami innych europejskich miast, beda
czynne cala dobe wiec jest dobrze". Po wejsciu na hale dworcowa,
lekkie rozczarowanie "czynne w godzinach 5 - 01" jednak nie poddalem
sie "kto szuka ten znqajdzie". Wiec pod WC znalazlem dwa bary czynne
cala dobe, w miare czyte wiec siadlem. Ceny nie byly zachecajace
jednak lawki w hali byly zajete, zapewne oni mieli na te lawki
miejscowki od PKP. Nie udalo mi sie przez 4 godziny zobaczyc jakiego
kolwiek policjanta, to chyba efekt nie noszenia przezemnie okularow.
Na dworcu jak i w barze zimno wiec z czasem zblizania sie godziny 5.28
bylem pelen optynizmu ze w pociagu bedzie cieplej.
Stoje juz na peronie drugim, patrze, z Legnicy jedzie piekne SA-....,
mysle sobie "jakosc PKP od czasu mojego pobytu sie poprawila. Opynizm
szybko padl kiedy do Zielonej G, podstawiono stary kibel, no ale coz
"przynajmniej bedzie cieplo" - mysle sobie. Nic bardziej mylnego,
zaraz po odjezdzie siadlo ogrzewanie. Do stacji koncowej dojechalem z
30 min opuznieniem.
Sluchajac w drodze RMF FM uslyszalem ze moga zabrac polsce euro w
2012. Chyba przejechali sie polskimi kolejami.
Szykuje mi sie jeszcze jedna taka podroz, tym razem z Wrocka pojade
przez poznan, moze w "przemyslaninie" bedzie cieplej.

Źródło: topranking.pl/1571/doswiadczenia,pasazera,czyli,podroz,praga.php


Temat: Wroclaw-Praga- kto?
Witam.

Znacie jakies biuro podrozy ktore organizuje przewozy autokarowe do pragi?
Moze jezdzi jakies bus.Moze jechal ktos pociagiem z Wroclawia? Dziekuje za
pomoc.


Źródło: topranking.pl/1810/wroclaw,praga,kto.php


Temat: Przewozy Wałbrzych - praha
Przewozy Wałbrzych - praha
Czy na terenie walbrzych znajde jakies busy, autokary badz
cokolwiek co zawiezie mnie do czech i kursuje w jakichs godzinach?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,168,72776877,72776877,Przewozy_Walbrzych_praha.html


Temat: autobus Wroclaw - Praga
autobus Wroclaw - Praga
hej,

czy macie namiary na jakies biura, ktore org. przewozy Wroclaw-Praga
autokarem?

pozdrawiam z Poznania
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,19815846,19815846,autobus_Wroclaw_Praga.html


Temat: Jałoszyński i Górzny piszą o drodze S-3 i inter...
> Akurat dogodne połączenie z resztą Polski Szczecin uzyskałby mając bezpośrednią
> trasę do Poznania.
> Z Niemcami Szczecin ma dogodne połączenie przez Kołbaskowo.
> S3 nie ma służyć łączeniu Szczecina z resztą Polski, tylko z Czechami. Ma także
> służyć polskiemu pograniczu zachodniemu.

Powiedz mi, jaka jest dla mnie różnica, gdy jadę drogą ekspresową (a potem
autostradą) 40 kilometrów więcej??? Chyba tylko taka, że płacę (auto ciężarowe z
winietą już nie).
Szczególnie, jeżeli mam do pokonania 400-500 kilometrów.
Jeżeli chodzi o połączenie z A4 to jadąc przez Poznań jeszcze by się ta droga
wydłużyła... Dlatego dla mnie dogodnym połączeniem jest takie, które zostało
zaprojektowane i które zostanie wybudowane.
Z Czechami obecnie mamy bardzo dogodne połączenie właśnie przez Niemcy. S3 ma
nam tylko skrócić to połączenie w taki sposób, byśmy stali się bardziej
konkurencyjni od portów niemieckich, które właśnie poprzez dobrze rozwiniętą
infrastrukturę dojazdową odbierają nam ładunki. Osobiście twierdzę, że tylko
masochiści jeżdżą ze Szczecina do Czech przez Polskę, mając po zachodniej
stronie granicy bezpłatne autostrady prawie do samej granicy (austrada z Drezna
do Pragi jeszcze jest w budowie). Pamiętam jak jadąc do Rzymu widywałem autokary
z Trójmiasta, które zamiast telepać się przez Polskę jechały na Szczecin by
potem austradami poruszać się w godziwych warunkach.
Jeśli zależy nam na rozwoju naszego zachodniego pogranicza, to S3 musi
przebiegać, jak została zaprojektowana, a nie tak jak sobie marzą panowie tzw.
naukowcy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,58,28547001,28547001,Jaloszynski_i_Gorzny_pisza_o_drodze_S_3_i_inter_.html


Temat: Koniec połączeń międzynarod owych z Wrocławia :-((((((((
Dworzec zamknięty na świat

Sobota, 18 września 2004r.

Od grudnia nie wjedziemy pociągiem do europejskich miast

Z Wrocławia można dzisiaj dojechać pociągiem do Pragi, Bratysławy, Drezna i
Berlina. Za trzy miesiące będzie to niemożliwe. Zostanie tylko jedno
międzynarodowe połączenie.

Z pociągów międzynarodowych korzystają turyści, biznesmeni, a także studenci.
Wszyscy chwalą sobie wygodę takiego podróżowania. Pociągami międzynarodowymi
do Niemiec i na Słowację pasażerowie będą jednak jeździli jeszcze tylko trzy
miesiące. 12 grudnia te połączenia zostaną zlikwidowane. Zostanie tylko jeden
nocny pociąg relacji Warszawa Praga- Wielka szkoda. Jeżdżę do Drezna
służbowo. Najwygodniej jest właśnie koleją- mówi Ewa Jaroń z Wrocławia, która
przedwczoraj wróciła z Niemiec. Nad zlikwidowaniem połączenia ubolewają inni
pasażerowie.- Razem z kolegami przyjechałem z Drezna na kongres geologów. Po
swoim kraju podróżuję samochodem, ale do Polski wygodniej mi było wybrać się
pociągiem - mówi Ulf Linnemann. Likwidacja pociągu relacji Drezno-Wrocław
dotknie również studentów.- Przyjeżdżam na zajęcia do Wrocławia z Bolesławca
i to połączenie jest idealne. Nie wiem, czym będę dojeżdżał w przyszłym roku -
irytuje się Łukasz Dutkowski z Nowogrodźca. Przyczyną likwidacji połączeń
międzynarodowych są pieniądze.- Te pociągi są nierentowne. Nie mamy pieniędzy
na ich utrzymanie - tłumaczy Andrzej Piech, zastępca dyrektora oddziału
wrocławskiego PKP Przewozy Regionalne. Według niego z połączenia do Drezna
korzysta w tej chwili dziennie ok. stu osób. Za bilet w jedną stronę do
Drezna ludzie płacą 155 złotych, a do Berlina 184. Do Czech i na Słowację
podróżuje codziennie około 140 osób. Podróż w jedną stronę do Pragi kosztuje
133 zł, a do Bratysławy 173. Konkurencją dla tych cen, są bilety oferowane
przez PKS Tour. Bilet autokarowy w jedną stronę do Pragi kosztuje 95 zł, do
Drezna 155, a do Berlina 149. Do żadnego z tych miast nie dolecimy natomiast
z Wrocławia samolotem. Dyr. Piech tłumaczy, że likwidacja połączeń
międzynarodowych jest konieczna, bo dolnośląskie PKP PR zamiast obiecanych 45
otrzymają w tym roku zaledwie 38 mln zł na dofinansowanie połączeń.- Te
pieniądze pochodzą z podatków, więc nigdy nie wiemy, ile faktycznie
dostaniemy. To uniemożliwia wieloletnie planowanie rozkładu jazdy i
inwestycje- mówi dyr. Piech. Brak pieniędzy sprawia, iż pierwszeństwo w
utrzymaniu mają te pociągi, którymi ludzie dojeżdżają do szkoły i pracy. -
Ale szkoda, że po wejściu Polski do Unii Europejskiej, nie możemy do niej
wjechać pociągiem. Niestety, w naszym kraju zapomina się o kolei - przyznaje
Andrzej Piech. Zapytaliśmy Urząd Marszałkowski, czy myślał o dofinansowaniu
międzynarodowych połączeń.- Te połączenia nas nie interesują, bo samorząd
jest biedny i na wszystko brakuje pieniędzy - twierdzi Jolanta Maślikowska
zastępca dyrektora Departamentu Rozwoju Regionalnego.

Weszliśmy do Europy, a teraz odwracamy się do niej tyłem. Tak może pomyśleć
pan Kowalski, który co miesiąc jeździ do Drezna. Tak może pomyśleć też
Niemiec, Hiszpan lub Czech który nie lubi kilkunastogodzinnej podróży
autokarem. Niestety, ani jego, ani nasz komfort podróży nikogo nie obchodzi.
Departament Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego za priorytet uważa
rozwój turystyki w regionie. Ale jak turystyka ma się rozwijać, gdy coraz
trudniej dojechać na Dolny Śląsk?
Pociągi międzynarodowe idą niedługo pod młotek, bo cena za bilet na nie jest
absurdalnie wysoka. Mogłaby być niższa, gdyby PKP potrafiło wynegocjować inne
stawki z niemieckimi kolejami. PKP jednak albo nie umie albo nie chce tego
zrobić. Dlatego pozwala np. na takie absurdy, jakim jest cena biletu ze
Zgorzelca do Goerlitz Za przejechanie 2 km pasażer płaci aż 7 złotych. Drugim
absurdem jest to, że z linii Wrocław- Zgorzelec wycofywane są właśnie
pospieszne pociągi, podczas, gdy linia jest modernizowana do prędkości 160
km/h. Ciekawe co będzie po niej jeździło, gdy wielomilionowa modernizacja
dobiegnie końca?

Katarzyna Wójtowicz - Słowo Polskie Gazeta Wrocławska


Źródło: topranking.pl/1571/koniec,polaczen,miedzynarod,owych,z,wroclawia.php


Temat: Koniec połączeń międzynarod owych z Wrocławia :-((((((((

Użytkownik <p.u.l.p


Z Wrocławia można dzisiaj dojechać pociągiem do Pragi, Bratysławy, Drezna
i
Berlina. Za trzy miesiące będzie to niemożliwe. Zostanie tylko jedno
międzynarodowe połączenie.


Łomatko, to Lublin ma więcej :-) 1 do Berlina, 2 do Kijowa, 1 do Rawy, 1 do
Odessy


Z pociągów międzynarodowych korzystają turyści, biznesmeni, a także
studenci.
Wszyscy chwalą sobie wygodę takiego podróżowania. Pociągami
międzynarodowymi
do Niemiec i na Słowację pasażerowie będą jednak jeździli jeszcze tylko
trzy
miesiące. 12 grudnia te połączenia zostaną zlikwidowane. Zostanie tylko
jeden
nocny pociąg relacji Warszawa Praga- Wielka szkoda.


To Wafla też nie będzie?


Jeżdżę do Drezna
służbowo. Najwygodniej jest właśnie koleją- mówi Ewa Jaroń z Wrocławia,
która
przedwczoraj wróciła z Niemiec. Nad zlikwidowaniem połączenia ubolewają
inni
pasażerowie.- Razem z kolegami przyjechałem z Drezna na kongres geologów.
Po
swoim kraju podróżuję samochodem, ale do Polski wygodniej mi było wybrać
się
pociągiem - mówi Ulf Linnemann.


I teraz też będzie Ulf sobie jeździł pociągiem osobowym do Zgorzelca, potem
autobusem do Gorlitz i dalej pociągiem do Drezna. PRzecież na PKP trzeba
trochę pokombinować :-)


Przyczyną likwidacji połączeń
międzynarodowych są pieniądze.- Te pociągi są nierentowne. Nie mamy
pieniędzy
na ich utrzymanie - tłumaczy Andrzej Piech, zastępca dyrektora oddziału
wrocławskiego PKP Przewozy Regionalne. Według niego z połączenia do Drezna
korzysta w tej chwili dziennie ok. stu osób. Za bilet w jedną stronę do
Drezna ludzie płacą 155 złotych, a do Berlina 184. Do Czech i na Słowację
podróżuje codziennie około 140 osób. Podróż w jedną stronę do Pragi
kosztuje
133 zł, a do Bratysławy 173. Konkurencją dla tych cen, są bilety oferowane
przez PKS Tour. Bilet autokarowy w jedną stronę do Pragi kosztuje 95 zł,
do
Drezna 155, a do Berlina 149.


I na szczęście na PKP nikt nie wpadł na to że możnaby na próbę obniżyć ceny
biletów kolejowych do ww.miast. Cieszymy się że PKP nie stosuje praktyk
busiarskich.


Te
pieniądze pochodzą z podatków, więc nigdy nie wiemy, ile faktycznie
dostaniemy. To uniemożliwia wieloletnie planowanie rozkładu jazdy i
inwestycje- mówi dyr. Piech.


Jakby pieniądze nie pochodziły z podatków to by wiedzieli ile dostaną? Na
przykład z jakiego źródła?


Weszliśmy do Europy, a teraz odwracamy się do niej tyłem. Tak może
pomyśleć
pan Kowalski, który co miesiąc jeździ do Drezna. Tak może pomyśleć też
Niemiec, Hiszpan lub Czech który nie lubi kilkunastogodzinnej podróży
autokarem. Niestety, ani jego, ani nasz komfort podróży nikogo nie
obchodzi.
Departament Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego za priorytet
uważa
rozwój turystyki w regionie. Ale jak turystyka ma się rozwijać, gdy coraz
trudniej dojechać na Dolny Śląsk?


Wyjściem jest szynobus Wrocław - Drezno . Zawsze to mniejsze koszty.


. Drugim
absurdem jest to, że z linii Wrocław- Zgorzelec wycofywane są właśnie
pospieszne pociągi, podczas, gdy linia jest modernizowana do prędkości 160
km/h. Ciekawe co będzie po niej jeździło, gdy wielomilionowa modernizacja
dobiegnie końca?


Jak to co? Osobówki Wrocław-Zgorzelec.

pozdrawiam aron


Źródło: topranking.pl/1571/koniec,polaczen,miedzynarod,owych,z,wroclawia.php


Temat: praca- Piloci z miast wojewódzkich na koncerty
praca- Piloci z miast wojewódzkich na koncerty
witam,

organizujemy przejazdy na koncerty (polska/czechy/sporadycznie
niemcy)

jak płacimy?
- w polsce 100 zł
- zagranica 200 zł
netto za koncert. dlugosc trasy nie ma dla nas znaczenia.

w największym uproszczeniu praca polega na:

- przyjęciu osób do autokaru
pełną listę dostarczamy mailem na 2-3 dni przed wyjazdem
(imie/nazwisko/nr tel do uczestnika wyjazdu, kierowcy, organizatora)
- ewentualny odbiór należności za przejazd.
staramy sie tego unikać. wyjątkiem jest warszawa, która obsługujemy
osobiście. średnio ściągnięcie należności (poza stolicą) dotyczy
góra 1,2 uczestników przejazdu.
- standardowa obsługa na trasie dojazdu
głównie chodzi o postoje.
koncerty mają ten minus, że niektórzy potrafią się upić.
zdarzyła się taka sytuacja na trasie wrocław-chorzów.
w tym względzie pomagamy wezwaniem policji po dojechaniu na miejsce.
regulamin nie zezwala na przewóz osób nietrzeźwych.
- "odbiór" (komplet) osób po koncercie.
czyt. zdarza się, że ktoś się zgubi :( (na 1000 osób średnia wynosi
5-7 osób)
oficjalnie uczestnik na dotarcie do autokaru ma 45-60 min po
zakończeniu koncertu. w tym względzie współpracujemy z policją i
agencją ochrony, która zabezpiecza imprezę. dowieźli nam paru
spóźnionych uczestników na miejsce wyjazdu.
zdarzyło się, że paru klientów zostało. powód: nadmierne spożycie
alkoholu i wiążący się z tym brak orientacji w terenie ;-)
w tej kwestii szanujemy swój czas i nerwy. zakładamy, że mamy
doczynienia z dorosłymi osobami. sporne kwestie bieżemy na siebie.
nie zmieniamy miejsca postoju autokaru. wyjątkiem jest nakaz policji.
powrót jest spokojny - 95% uczestników przejazdu śpi :)
zdarza się, że dochodzą osoby na powrót o czym informujemy w dniu
wyjazdu, po dojechaniu na miejsce.
- statystycznie dojazdy mamy zaplanowane między 15:00 a 16:00,
wyjazd po koncercie po 9h pauzy dla kierowców
- staramy się dostarczyć przewoźnikom pełnej informacji nt trasy
przejazdu, miasta pośrednie, miejsca parkowania. pilot również
otrzymuje takie informacje. staramy się nie zmieniać sprawdzonych
przewoźników. na dziś jedyny problem to poznań (najczęsciej nie
parkują tam gdzie powinni)

limit wieku?
w zasadzie taki limit nie istnieje, pierwszeństwo jednak będą miały
osoby w wieku 20-45 lat.

do chcemy osiągnąć?
stałą grupę pilotów chętnych do współpracy.
w przypadku kiedy termin nie pasuje w pierwszej kolejności
akceptujemy tych których nam polecą.

powyżej ujętę zostały chyba wszystkie "niespodzianki", które mogą
was spotkać na trasie. na dodatkowe pytania chętnie odpowiem.

kontakt:
mhl999(at)interia.pl
gg: 530604


nasze doświadczenie:

01.metallica - berlin (czerwiec 2006)
02.depeche mode - warszawa (czerwiec 2006)
03.red hot chilli peppers - praga (czerwiec 2006)
04.guns n roses - warszawa (czerwiec 2006)
05.david gilmour - gdansk (sierpień 2006)
06.pearl jam - praga (wrzesień 2006)
07.christina aguilera - praga (grudzień 2006)
08.shakira - praga (marzec 2007)
09.roger waters - praga (kwiecień 2007)
10.george michael - praga (czerwiec 2007) - koncert odwołany :(
11.iron maiden - ostrava (czerwiec 2007)
12.pearl jam - monachium (czerwiec 2007)
13.pearl jam - chorzów (czerwiec 2007)
14.genesis - chorzów (czerwiec 2007)
15.ozzy osbourne - praga (czerwiec 2007)
16.red hot chili peppers - chorzów (lipiec 2007)
17.george michael - warszawa (lipiec 2007)
18.the rolling stones - brno (lipiec 2007)

powyższa oferta została stworzona z myślą o koncercie the police w
chorzowie 26.czerca 2008r.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30389,72861001,72861001,praca_Piloci_z_miast_wojewodzkich_na_koncerty.html







 Podobne
 : IPHONE SERWIS WROCLAW
 : Poznań nasze miasto Lista SB
 : pokoje stancje do wynajęcia Poznań
 : Poznań Rozkład jazdy PKS
 : Poznań odjazd pociąg Bałtyk
 : Poznań Game Arena 2007
 : Poznaniak Piłka nożna 98
 : Poznań 2004 Stadion AZS
 . : : .
Copyright (c) 2008 IPHONE SERWIS WROCLAW | Designed by Elegant WPT